Jövőre sem közlekednek a BKV-hajók
Forráshiány miatt döntött így a főváros.
Az alkalmazottak sokszor a saját ruhájukban kénytelenek dolgozni.
A vezérigazgató szerint a szolgáltatás biztonsága egyelőre nincs veszélyben. A járvány kezdete óta 9 BKV-dolgozó hunyt el a fertőzés miatt.
A hét végéig befejezhetik a járművek első üléseinek kordonozását.
181 aktív fertőzött van a vállalat dolgozói között.
Az Egységes Közlekedési Szakszervezet szerint akár engedetlenségi akcióba is kezdhetnek a sofőrök.
Egyre több munkatárs esik ki betegség miatt a BKV-nál, ha folytatódik a tendencia, leállhatnak a metrók. Az üzemigazgatóságok nélkülözhetetlen munkatársai közül eddig még senkit sem oltottak be.
A Népszava úgy tudja, az Ikarus Egyedivel való szerződésének bedőlése után a BKV újraindítja korábbi buszösszeszerelő üzemét, amellyel évente néhány tucat új buszt tudna gyártani.
Korrupt, lenyúlásra bazírozott parkolási rendszer, a hatalmas deficiteket felhalmozó MÁV, Volán, BKV értelmetlen rivalizálása, „könnyebb lopni, ha veszteségesre tervezünk” mentalitás, irreális jegyárak, a szakmai irányítás kikapcsolása – a budapesti közlekedés rákfenékeivel évek óta harcolnak a szakmai civil szervezetek. Vajon lesz–e gyökeres változás, azzal, hogy Vitézy Dávidot nevezték ki az újonnan felállított Budapesti Közlekedési Központ vezetőjének?